Prik&Tik uw drankenspecialist
Prik&Tik exclusief verdeler van het K3-mineraalwater.

In nauwe samenwerking met Studio 100 lanceert drankenketen Prik&Tik op 11 maart het K3-mineraalwater. Het K3-mineraalwater zal verkrijgbaar zijn in handige flesjes met sportdop van 33 cl in drie verschillende designs. Klaasje, Hanne en Marthe staan in drie verschillende frisse outfits op de leuke flesjes die de K3-fans zonder twijfel massaal zullen aanspreken. De flesjes zijn zowel per stuk als per twaalf onder blisterverpakking te koop. De flesjes zullen exclusief verkocht worden in de 84 Prik&Tik winkels in Vlaanderen.

“Prik&Tik is naast een drank- inkoper ook een marketingbedrijf. Door zich Prik&Tik te noemen, surfen onze handelaars mee op de nationale bekendheid van het merk. We investeren de jongste jaren veel in marketing op nationale tv- en radiozenders en dat loont. Vandaag kennen 70% van de Vlamingen Prik&Tik. Acht jaar geleden was dat slechts 20%”, zegt Filip Sevens, algemeen directeur Prik&Tik.

Jan Dalemans, voorzitter van Prik&Tik: “Onze samenwerking met Studio 100 sluit perfect aan bij onze marketingfilosofie die focust op meer naamsbekendheid en jongere klanten. Vandaag schakelen we nog een versnelling hoger met de lancering van het K3-water. We zijn er fier op dat we een exclusieve licentieovereenkomst in België konden afsluiten voor een periode van drie jaar en zullen er alles aan doen om samen met Studio 100 van het K3-water een succes te maken. In een markt die meer en meer inzet op suikervrije alternatieven voor de klassieke frisdranken is er zeker ruimte voor mineraalwater met het frisse K3-imago, dat past bij het belang van Studio 100 om gezonde voeding, bewegen en water drinken aan te moedigen. Het K3-mineraalwater is geschikt voor de bereiding van babyvoeding en een zoutarm dieet.Via gezamenlijke promo’s en de sponsoring van de K3-shows wil Prik&Tik in de nabije toekomst trouwens nog meer synergiën ontwikkelen met Studio 100.”

alt_text
alt_text
NIEUW: K3 water
Daar drinken we eentje op!